dilluns, 3 de setembre del 2007

Nou curs (i un més)

Nou curs, dia 3 i primer dia.
Només 4 dies per preparar el curs. Hem de comptar el primer, quan la gent es retroba i es dedica a recordar els agradables moments de l'estiu, i el dilluns, teòric dia hàbil que "anímicament" és un pont?
Són prou dies? Sembla que la majoria de coses estan a punt: nomenaments de mestres, últims serrells d'obres, ... amb les incidències habituals. Però són prou dies?
Els pares demanen que els nens comencin abans les activitats (però no l'escola?).
És un dilema repetit, cíclicament, però per al qual cada vegada tinc respostes menys clares. Tot i així, estem obligats a entendre'ns i a trobar-hi alternatives.
Per això, perquè les respostes cada vegada són menys clares, de vegades em sembla que vaig "a cegues", tot i que procuro mantenir "la mirada fluïda".
Benvinguts al nou curs i al meu nou bloc.

5 comentaris:

arsvirtualis ha dit...

És ben curiós que parlis de començament de curs quan jo ja estic pensant en les properes vancaces de tardor, dues setmanetes -finals de setembre pincipis d'octubre- que ens aniran de meravella. Nosaltre vam començar el 2 d'agost sense alumnes i el 6 amb alumnes.

Neus ha dit...

Aquestes preguntes també ens les vam fer nosaltres ahir. Treballo en una escola bressol a Mollet del Vallés. Ahir començàvem després d'un meset de vacances. El dijous ja tenim els petits a l'escola i només amb tres dies hem hagut de preparar aules, fer entrevistes i readreçar totes aquelles coses que el dia a dia et porta de nou. Però ja ens ho han dit, no ens podem queixar hem tingut tres dies!!!

Àngel D. ha dit...

Hola, arsvirtualis.
Nosaltres, 5 dies de preparació, dimarts festa i dilluns pont. Dimecres 12 comencem les classes i tu ja gairebé començaràs les vacances de tardor. Es resisteixen bé les classes durant l'agost?

Àngel D. ha dit...

Neus, conec alguna llar de Mollet. En quina d'elles treballes?
Com han anat els dos primers dies amb els nens? El pares contents, és clar.

Neus ha dit...

Hola Àngel, em sap greu no haver contestat abans però he tingut problemes amb l'ordinador... Treballo a l'Escola Bressol la Filadora i ara que ja quasi ha passat un mes de l'inici i l'adaptació per les classes dels gran s'està acabant, puc dir que ha anat molt millor que els anys anteriors... La meva aula la cosa encara està una mica verda, estic amb els lactants i hi ha molta feina emocional a fer... Tinc un bloc on parlo de l'escola i d'altres temes, es diu Vida de mestra i és de Vilaweb....

Fins aviat

Neus